Страници

вторник, 16 юли 2013 г.

The Best Friend / Най-добрият приятел

Здравейте, момичета :)
Тази седмица при Some Odd Girl e доста натоварено покрай подготовките да CHA :), но има и нови страхотни попълнения- дигиталeн печат - Horsing Around Mae и сладурски файл за рязане -"Облаче".
Момичета днес съм много щастлива.Вече мога официално да ви се похваля, че съм част от дизайн тийма на Spectrum Noir :)

Hi, ladies :)
This week at Some Odd Girl we are featuring cool brand new digi and a cute cloud cut file. For my new cards I used Horsing Around Mae - such a sweet image.
Make sure you visit the Some Odd Girl blog  and check out all the fabulous card that the rest of the DT made with new stamp and cut file.
Today I'm so happy and would like to share with you I'm now officially part of Spectrum Noir DT :)
I used sketch by Sketch Saturday 
TokBook - За животните с любов 

8 коментара:

  1. А пък аз мога официално да те поздравя за новото дизайнерско място!Картичката е супер сладурска.Да си призная честно в началото ми бяха хем сладки,но и малко странни тези печати,но покрай твоите картички започвам все повече да ги харесвам!

    ОтговорИзтриване
  2. Всяко малко момиче си мечтае за пони/или поне за еднорог ;)/,толкова е сладка и страхотно оцветена,поздравления и за невероятното признание на таланта ти!На добър час,в новия ДТ!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна картичка, Мила! И аз като Роси покрай теб почнах много да харесвам SOG :)

    Честито и за SN! Аз ти го казах и преди, но нека се повторя - ти го заслужаваш напълно! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Има защо да си сред най- добрите! Талантите никога не остават скрити! Успех!

    ОтговорИзтриване
  5. Честитоооо за признанието - абсолютно напълно заслужено :):):) И от мен на добър час в новият екип:):):) Картичката е просто страхотна - не е претруфена, а е толкова красива :):):)

    ОтговорИзтриване
  6. Честито и напълно заслужено! :) Картичката е много мила и с оригинален скеч!

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасна картичка, а картинката е прелестна. Също като Роси и аз покрай твоите картички започнах да ги харесвам тези странни момичета:). А любовта между човек и кон е една от най-красивите! Браво. Успех в предизвикателствата. Не забравяй да надникнеш утре при нас :)

    ОтговорИзтриване