Страници

неделя, 11 декември 2011 г.

Спящата красавица / Sleeping Beauty

Една приятелка ми поръча картичка за роженден на нейна приятелка. Оказа  се, че да направя картичка за човек, когото не познавам не е никък лесна задача. Преди два дни получих малък жокер - заплануваното парти ще е "пиджама парти" ... и така се роди идеята за спящата красавица, печатче което смътно си спомнях, че бях гледала :)
Снимката не е много сполучлива, защото я снимах в последния момент преди да се отправи към рожденичката на изкуствена светлина.
Хартиите са от две блокчета на My Mind's Eye - Hazel и Mabel.
Мога да се похваля с новия си пънч листенце, който толково много исках :)
CCH 96 -Anything goes
Papertake Weekly  Challenge - Anything goes
КФП #95 – "Бинго", зададено от Goldie (дантела, 3 дизайнерски хартии, перли )
Sweet Sassy Saturday  

8 коментара:

  1. Намен понякога ми е много по-лесно да направя картичка за непознат, отколкото за приятел :-)

    Честит пънч! И аз много искам да се сдобия някой ден с такъв.

    Картичката е много красива, а картинката невероятно нежна.

    ОтговорИзтриване
  2. Oххх искам и аз да съм спящата красавица. Не, искам да съм просто спяща... с тези зъби на малката няма време за сън :(
    Честит ти пънч. Много е готин.
    Картичката е страхотна, прелестна и весела ... приятен рожден ден :)))

    ОтговорИзтриване
  3. В неделя сутрин картичката ти ме кара да се запитам: кой дявол ме накара да стана толкова рано ?! То дяволчето си има име, но това е друг въпрос :)) Страхотна картичка, а очичките на момиченцето са тоооолкова пълни със сън...

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасна е! много ми хареса как е оцветена косата, а цветята са супер!

    ОтговорИзтриване
  5. Супер идейна е! И мнооого красива!

    ОтговорИзтриване
  6. Gorgeous card love the image and the colours. Thanks for joining us at Papertake weekly
    Angie x

    ОтговорИзтриване