Страници

понеделник, 5 декември 2011 г.

Златна Коледа

Ето и моят принос към "Златната Коледа" при Картичкофурийките.
Това печатче е едно от първите, с които се сдобих, но така и не го бях ползвала до сега, а само му се любувах от далеко.
Пудрата, с която е отпечатано е "aged gold" еmbossing enamel / уникална , като почнах да работя с нея едва се спрях ;)/ и това малко или много предреши винтидж излъчването на цялата картичка + малко дистрес стара снимка :)
Картонът с празничните златни заврънтулки е от коледните на HEYDA.
Ще я включа и в :
Забавлятелство второ "Коледа, та дрънка"
Хоби предизвикателство №1 " Тиха нощ - свята нощ"
CCH 96 -Anything goes
One Stop Craft Challenge # 160-Let It Snow
Simon Says-Anything goes
Papertake Weekly  Challenge - Anything goes

Искам да благодаря на  за наградката на моя блог, и че е сред тези които я вдъхновявят :) Благодаря за тази така мила положителна емоция, която ми донесе :)
А, сега и малко за мен:
1."Мила" не е артистичен псевдоним ;)
2.Обожавам да майсторя разни неща- минала съм през какво ли не -рисувани теникси и шалове, батик, пачуък, гоблени, майсторийки с моделин, бижута...
3.Перфекционист съм до болка /това не винаги е добре/
4.Обичам експериментите в кухнята.
5.Винаги съм готова да пътувам.
6.От скоро се боря със себе си от реалист да стана оптимист - оказва се, че се живее по-леко:) 7.Радвам се на малките неща и жестове  :)

КФП 94 "Златната Коледа"
CCH 96 -Anything goes



14 коментара:

  1. Иееее... HEYDA-aaaa... Страхотна е!!! А пудрата си личи, че е детайлна... Успех в предизвикателствата! :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Леле страхотна е картичката :) Да си призная не съм фен на златната пудра, но ти промени мнението с тази красота :) Браво!

    ОтговорИзтриване
  3. Интересно ми беше да прочета за теб, Мила!
    А картичката е бижу!

    ОтговорИзтриване
  4. Невероятно красива! И изпипана до най-малкия детайл (както винаги)! Много,много ми хареса!

    ОтговорИзтриване
  5. Мила, прекрасна е! Малко хартиено бижу!

    ОтговорИзтриване
  6. Ооо, картичката е такъв разкош! Перфектна! Честита награда и с интерес прочетох за теб!

    ОтговорИзтриване
  7. Мила Мила :) /първото държа да кажа, че е определение хи-хи/, и аз като притежателка на това прекрасно, но все още неизползвано коледно дърво държа да отбележа, че твойта картичка е впечатляваща и много, ама много пипната! :)

    ОтговорИзтриване
  8. This is so beautiful. Thanks for joining the Tie One On Challenge at Penny's - you've done an AMAZING job.
    Blessings,
    Karen - Design Team Member
    karen-mycuprunnethover.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  9. What absolute stunning creation...truly gorgeous...thanks for joining us at Simon Says Challenge blog

    ОтговорИзтриване
  10. Super card Thanks for joining us at OSCC this week would love to see you next week too
    hugs
    laney

    ОтговорИзтриване
  11. Gorgeous card :-) the gold embossed tree is lovely and looks beautiful with all the gems, very pretty :-)

    thanks for joining us on the Papertake Weekly Challenge :-)

    luv
    Lols x x x

    ОтговорИзтриване
  12. Картичката е повече от впечатляваща! Тя, като всички твои картички е много мислена и премисляна, много изпипана и невероятно красива. Харесвам този печат и искрено се възхищавам на начина по който си го използвала.Беше ми много приятно да прочета повече за теб!
    Благодаря ти,че се включи в Хоби Предизвикателство №1 "Тиха нощ- Свята нощ"

    ОтговорИзтриване